Internetový prohlížeč si ukládá součásti stránek, které navštívíte jako jsou obrázky, stažené soubory
atp. do své dočasné paměti (cache), aby při příští návštěvě nemusel načítat všechna data. Právě
proto se může stát, že avizovaná nová funkcionalita nezačne vůbec fungovat nebo se chová
neočekávaně.
Výše uvedenému snadno předejdete právě vymazáním cache a aplikace by Vám měla opět
očekávaně fungovat.
Návody na vymazání cache naleznete níže:
- Internet Explorer:
https://support.microsoft.com/cs-cz/help/17438/windows-internet-explorer-view-delete-browsinghistory - Google Chrome:
https://support.google.com/accounts/answer/32050?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=cs - Mozzila Firefox:
https://support.mozilla.org/cs/kb/jak-vymazat-mezipamet - Opera:
https://help.opera.com/cs/latest/security-and-privacy/#deleteData
Microsoft Edge:
https://support.microsoft.com/cs-cz/help/10607/microsoft-edge-view-delete-browser-history